Friday, December 31, 2010

Crush Gear Turbo


Terasa betul-betul nak menangis. Kenapa sekarang mainan Crush Gear dah tak jual kat Malaysia ah? Mainan nie ialah mainan aku yang paling faveret sekali dalam dunia. Dulu dah jadi trend ah crush gear nie, tapi sekarang dah lenyap. Hmm...dari mana nak cari mainan nie lagi?? Kalau korang tau sila komen ye! :-)

*****

The first aku dapat mainan Crush Gear masa Mcdee keluarkan mainan Happy Meal Crush Gear. Mula-mula aku takdelah minatlah sangat, tapi lama-lama best lah pulak. Pastu dalam masa beberapa bulan, dah hilang. Hah hah hah what a noob.

Pastu terasa nak beli crush gear yang lebih mahal lak. Hah lepas tu beli tu, pasang lah. Dah nak siap pasang, tiba-tiba satu skru hilang. Dan disebabkan satu skru tu lah crush gear aku tu tak dapat dimainkan. Hah hah hah what a noob. 

Korang ada memories dengan crush gear korang? Kongsilah di ruang komen....

8 comments:

Ahmad Faris said...

ade jugak org kumpul CG ni ek?aku kumpul gundam..

rolex w said...

do you know any shops in malaysia that sell thic crush gear?

Anonymous said...

Yup do anyone still selling crush gear?I really want one.

zalizalu said...

i still have this one... auldey... also sell some..

Unknown said...

zalizalu, lain model tk de ke?

Anonymous said...

Aku lak sedang giat mgumpul kereta mini 4wd dri jenama gokey,auldey dgn tamiya.. Jenama lain,aku xleh trime sgt.. 3 jenama ni,memang berkualiti,cuma tamiya ni memang edisi terhad kt srawak.. Yg ade pown,gokey dgn auldey.. Jenama ni pown dh nk pupus.. Mjur la aku check2 kt mudah,fb smua.. Tjumpa gak,alhamdulillah dpt gak.. Cuma beza hrga dgn thun dlu2 murah dri skrang.. Tamiya dlu,rm30 kbwah dh dpt.. Skang,tamiya hrga atas rm50.. Aku btul2 nk nangis2.. Koz mainan cmnie memang byk tinggalkan kesan yg sgt mdalam bgi diri aku.. Aku tkilan seketika,swktu ajak adik aku teman bli model mini 4wd jenama auldey kt kedai.. Adik aku ckap,mcm budak2.. Nk nangis sgt2.. Ape2 pown,klau ade bnde nk kongsi brsama,add fb aku.. azwan_hawkkiller@yahoo.com..

zaim bin zaidi said...

Anonymous, orang sarawak ke???saja je tanya...kat sarawak, mana ada jual benda ni lagi terutamanya model tamiya??

tsuya aja deh said...

hey , we still play crush gear for 11 year , visit us on facebook group named gear fight indonesia . if you look for gear we have many here and can share it with you pal :)